Ofte stillede spørgsmål

Hvilke betalingsmuligheder er der tilgængelige?

Vi benytter de følgende betalingsudbydere til at gennemføre din betaling: PayPal, kreditkort og Klarna

Hvor høje er jeres forsendelsesomkostninger?

Når du bestiller en vare hos bollsen.dk, er der ingen udgifter til levering for dig.

Hvordan bliver min bestilling leveret?

Din bestilling bliver sendt og leveret med A-post med Post Nord, der er en etableret post serviceudbyder. Vi behandler og sender din bestilling så omkostningsbevidst som muligt, hvilket også er grunden til at vi kan tilbyde gratis levering..

Hvor lang tid tager det at sende mine produkter?

Din bestilling bliver leveret inden for 3-5 hverdage.

Hvordan kan jeg annullere min bestilling og få min betaling refunderet?

Hvis du gerne vil annullere din bestilling, bedes du bruge vores annulleringsskema form. Vær venligst opmærksom på vores annullerings- og garantibetingelser.

Jeg har modtaget det forkerte produkt. Hvad gør jeg nu?

Vi gør os umage med at pakke din bestilling. Skulle du alligevel modtage en vare du ikke har bestilt, er du velkommen til at returnere den til os. For at sørge for korrekt håndtering, så kontakt os venligst ved at sende en e-mail ti hello(@)bollsen.dk eller send os en besked gennem vores kontaktform.

Kan jeg overføre betalingsbeløbet på min bestilling?

Ja, du kan købe vores varer gennem en kundekonto og her har du en 14-dages betalingsfrist.

vor sikre er mine data?

Dine data er enkrypterede ved hjælp af SSL-metoden. Vi vil aldrig overdrage dine data og sender dig ikke e-mails med tilbud medmindre du specifikt har accepteret dette.

kontaktní formulář